Vyhledávání
Vyhledávání
Typ táboru..
Termín
Lokalita
Věk dítěte

Tábory

Menu
Aktuality
Aktuality
Archiv aktualit
14.6.2017

Skvělý dětský letní tábor je za dveřmi!

12.6.2017

Zázemí dětských letních táborů každoročně vylepšujeme!

HRA O TRŮNY 12.8.-21.8.2017

HRA O TRŮNY 12.8.-21.8.2017

Základní info

Informace

Foto

Co s sebou



Příběh dětského tábora Hra o trůny


Léto skončilo a obyvatelé Králova přístaviště počítají dny do příchodu zimy. Podle mistrů jedné z nejchladnějších za posledních dvacet lidských věků.
Vojska se však dále pohybují napříč krajinou a nic se nezdá být rozhodnuto. Po smělém útoku Roberta Baratehona, padlo Královo přístaviště. Ale útočníci se z vítězství netěšili dlouho. Město vzplálo, když Robert bojoval na hradbách Rudé bašty. Nebýt jeho věrných, kteří jej vytáhli ze spárů plamenů, byl by tam zahynul v náručí plamenů. V hořícím městě nalezl smrt Aerys II. Jeho synovi se podařilo uniknout lodí. Podle zpráv se uchýlil k politickému azylu do Dorne, jemuž jeho otec schválil autonomii. Obě strany jsou boji unaveny, ale to o víc se snaží strhnout vítězství na svoji stranu. Vojáků mají obě strany stále dost a tak všichni netrpělivě čekají na závěrečný střet, který o všem rozhodne.
Intriky budou vycházet z bodu, do kterého se dostali na loňském táboře. Herní mechanika zůstává, až na pár drobností, stejná.
V RP se přesuneme daleko na sever od Králova přístaviště. Příběh nás zavede na Šedou stráž a její bezprostřední okolí na obou stranách zdi. Kromě černých bratrů můžou být vaše postavy vesničany v jedné malinké vesničce, jižněji od zdi, v místě zvaném Dar. Nebo být součástí neohrožených klanů svobodného lidu. Letos budou opět k dispozici připravené charaktery pro začínající hráče. Můžete se těšit na soustu novinek, zajímavý příběh a jedinečnou atmosféru.


Co znamená LARP, RP a intriky?
LARP pochází z anglického spojení Live Action Role Playing, tedy hraní vybraných rolí tzv. na živo. Pomocí kostýmů, vašeho chování, rekvizit, ztvárňujete smyšlené postavy a svými činy pak ovlivňujete dění v daném herním světě.
Intriky jsou každodenní částí tábora, kde hráči taktizují a rozhodují o tom, jak naloží s jednotkami, surovinami a městy svého rodu.  



Příběh, Intriky vs RP

Intriky
Sjeli z cesty na pošlapané pole. Téměř zralé klasy pšenice byly zadupány do tmavé ornice. Rolníci utekli několik dní předtím, než mohli sklízet. Armáda tudy postupovala velmi rychle. Oni sami přece pamatovali na dobu, kdy tudy s odhodláním projížděli, za vidinou tučné kořisti, kterou jim ztělesňovaly rudé cihly hradeb Králova přístaviště.
Dvě míle od toho návrší s pšeničným polem, na kterém stáli dva koně s jezdci oděnými v plátových zbrojích, se proti záři rýsovaly vprostřed pláně ostré rysy vojenského ležení. Z něj po cestě proudily zástupy pěšáků, jezdců a povozů trénu.
Mohlo tomu být pět týdnů, od doby kdy tito jezdci poprvé tábor spatřili. Tehdy se v táboře pohybovaly tisíce vojáků, stovky rytířů a mnoho vysoko postavených lordů. Dokonce sám lord Robert Baratheon. Dnes jej opustili poslední vojáci. Ti dva jezdci měli dohlédnout, spolu s dalšími na stažení Crawleyho praporce, posledního který v táboře zůstal. Přesouvali se směrem k Hayfordovu hradu, několik mil od jejich současné pozice, směrem na sever.
Oba hleděli na pláň s obléhacím táborem. Přestože se již blížil soumrak, byla dobře vidět, neboť vše osvětloval mohutný požár. Královo přístaviště již hořelo třetím dnem. Plameny již prošli svým maximem, přesto byl oheň vidět na míle daleko. Předsunuté jednotky hlásily spatření plamenů až z hradeb Tumbletonu.
„Trvá mu to nějak dlouho, touhle dobou už měl tábor hořet.“
Přeťal mlčení menší z jezdců.
„Možná ho zdrželi civilové, těm to vždycky trvá.“
Na pozadí temných věží obléhacího tábora se objevilo několik nesmělých plamínků. Brzy byl celý tábor v plemenech. Vyšší z jezdců navázal na svoji předchozí úvahu.
„Vypadá jako malé Královo přístaviště.“
„Ani mi to nepřipomínej. Stále se s tím nedokáži smířit. Nikdy bych nevěřil, že se stane něco takového.“
Odmlčel se na chvíli menší z obou.
„Kdybychom teď alespoň měli jistotu, že válka skončí.“
„Nestěžuj si. Jakého jsi stavu?“
„Rytířského, to snad víš.“
„Tedy jsi šlechta válečná, válka je tvým řemeslem.“
„Tohle je zvěrstvo. Připadám si spíš jako řezník.“
„Moc přemýšlíš, moc mluvíš. Máme ještě mnoho povinností, tak se upni k nim. Podívej, už jede!“
Cestu mezi zástupem vojáků valícího se po cestě si razila skupinka deseti lehkooděných jezdců, jimž dominoval rytíř v brigatině a plechovém klobouku. Muž v brigatině se odchýlil z cesty a dojel k těm dvěma osamělým jezdcům uprostřed pole.
„Měli bychom vyrazit do Hayfordova hradu. Poklusem tam budeme, dřív než padne noc.“
                   

RP
Jedna z lodí, na které se podařilo uprchnout skupince občanů Králova přístaviště, doplula až na daleký sever, vozy pak pasažéry přepravily až na Černý hrad. Tito lidé mají různé důvody, proč se rozhodli přidat k černým. Někteří utíkají před zákonem, jiní přišli požárem města o všechno, o příbuzné a tak kývli na nabídku záchrany a jistoty střechy nad hlavou.
Velitel noční hlídky byl tou dobou zaměstnáván událostmi za zdí. Průzkumníci se ztráceli jeden za druhým, a pokud se některému podařilo vrátit, vypovídal o nesrozumitelných tajemných věcech a hordách divokých stahujících se blíže a blíže zdi. Lord velitel tušil, co mohou tyto náznaky znamenat, ale potřeboval mít jistotu. Nejvíce znepokojujících úkazů bylo viděno poblíž bývalé tvrze noční hlídky zvané Šedá stráž. Velitel vybral ze členů hlídky a nových rekrutů skupinu bratří, jejichž úkolem bude obnovit Šedou stráž a držet stráž v těchto místech. V této nesourodé skupince nejrůznějších charakterů se objevili neshody již cestou k opuštěné tvrzi. Budou tedy schopni společně čelit všem nástrahám, kterým právě putují vstříc podél zdi? Na její opačné straně bojují o nadvládu dva znepřátelené kmeny divokých, ale kdo ví, co přinese blížící se zima.